torstai 18. marraskuuta 2010

nocturnal hours

Tänään on kulunu kyllä aikaa sen miettimiseen, että miksi sitä oikein on lähteny kotoa pois. Kaikki oli sielläki niin hyvin. Hirviä ikävä sitä että on kavereita ympärillä koko ajan ja on mahdollisuus jopa järjestää juhlat niin että sinne tulis enemmän ku viis ihmistä :D Ikävä myös sitä että oli oma kämppä. Sai tehä mitä halus millon halus ja ei ollu semmosia sääntöjä että poikia ei saa tulla kylään. Toisin kuin täällä!


Mun pitäis kyllä tosiaanki nyt ryhdistäytyä ja ensisijaisesti alkaa menemään nukkumaan säädyllisempään aikaan. Tästä ei tuu mitään että koodaan aina koko yön! Toissijaisesti pitäis siivota huone, ja muutenki lopettaa itsesäälissä vellominen ja olla järkevä. Mää tiiän että ei ne mun kaverit sieltä kotoa mihinkään katoa vaikka mää oonki vähän aikaa pois, niin sama kai se on nyt katella tätä maailmaa. Mää oon sitä paitsi ihan ite sanonu, että parempi että tuntuu tosi huonolta ku että ei tuntuis miltään. Elämässä pittää olla mielummin tapahtumia ja uusia juttuja, ku että tyytyis tuttuun ja turvalliseen. Ja tiiän kyllä että niitä uusia juttuja ois kotonaki tullu, mutta taitaa niitä aika paljon enemmän löytyä vähän kauempaa. Ja sepä se taitaaki olla pääsyy siihen miksi mää lähin. Ja onhan se ihan hyvä syy.



Lopuksi sitä parasta mitä maailmalla on tarjota




http://www.youtube.com/watch?v=Unnh0T2Ftro

Tuosta biisistä ei vaan pääse ikinä eroon. Mää rakastan bassoa tässä. Ja tietysti puhaltimia. Ja kaikkea! Tää biisi kuvaa niin hyvin just sitä fiilistä, että äiti kyllä sano että pitää tulla viimesellä bussilla kotia, mutta nyt on niin mahtavaa tekemistä että se on kaikkien mahdollisten sanktioitten arvosta. Oon kuunnellu tämän tänäänki ainaki 10 kertaa. Osasyynä tietysti voi olla että mulla jäi ilmeisesti mp3 Suomeen, ja tämä on ainuita biisejä mitä mulla on kännykässä....

Noh, hyvää yötä nyt kuitenki. Seittemän tunnin yöunetki vielä ehtii nukkumaan. Sweet

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti